Pályázatok

 

A Kedvezményezett neve: Patika Profi Dél Gyógyszertár Működtető Kft.

 

A Projekt címe: Hatékonyságnövelés ipari automatizációval a Patika Profi Dél Kft-nél

 

A szerződött támogatás összege: 45 500 000 Ft

 

a támogatás mértéke: 67,42 %

 

a projekt TARTALMÁNAK bemutatása:

A Patika Profi Dél Kft. jelen formájában 2013-ban jött létre, gyógyszertár üzemeltetés céljából. Létrejöttét a jogszabályi környezet változása indokolta.  Jelenleg a PatikaPlusz hálózat tagjaként működik, független cégként. A cég fő tevékenysége gyógyszer (vényköteles gyógyszerek, OTC gyógyszerek, homeopátiás készítmények, speciális tápszerek, magisztrális készítmények, antibiotikum, vitamin, szérum, diagnosztikai reagens, kontrasztanyag és fogászati készítmény, otthoni prevenciós mérőeszközök és ezek kiegészítői) szakosodott kiskereskedelme, főtevékenységének TEÁOR'08 száma 47.73. A fejlesztÉS ÁLTAL ÉRINTETT gyógyszertár Székesfehérváron, a Palotai úton lévő üzletközpontban található. A Kft Fejlesztési lehetőségei a termékkínálat bővítése, és a szakmai munka bővítése. A társaság célja az eddigi meghatározó szerepÉNEK megtartása és eredményességÉNEK további növelése, létszám-fejlesztéssel, a munkatársak ismereteinek bővítésével és technikai fejlesztésekkel, innovációval.

 

A KFT. pályázatának célja TECHNOLÓGIAi ÚJÍTÁST eredményező eszközbeszerzés. Egy darab ROWA Vmax 160 típusú patikai robot beszerzése. A gép (típusán belül) teljesen egyedi méretezésű és kiépítésű készletkezelő (komissiózó és expediáló) robot. A géphez hozzá tartozik a továbbító hálózat is, mely futószalagos, sínes, csúszdás elven működik. A rendszer kapacitása a gyógyszeres dobozok méreteitől, a cikkenként betárolt mennyiségtől függően 20.621 - 22.549 darab. Az intelligens input kontroll rendszer lehetővé teszi, hogy a tárolt gyógyszerek mindig azonnal elérhetőek legyenek. A beszerzést indokolja a gyógyszertárban lévő termékek egyre bővülő kínálata, illetve az OGYÉI által előírt kötelező készletek egyre nagyobb száma. Ehhez hozzáadódik a COVID-19 járvány miatti túlkészletezés. A projekt eredményeképp a vevői elégedettség növekszik, ezzel együtt a forgalomra is kedvező hatással lesz. A komissiózó robot beszerzésével a munkavállalók terheltségét Tudja a cég csökkenteni, A jelen beruházással a cég jobb munkakörülményeket felmutatva könnyebben talál Új munkatársakat.

 

a projekt fizikai befejezésének tervezett dátuma: 2021.08.31.

 

a projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-02607

 

 

 

 

A Kedvezményezett neve: PatikaPlus Béta Korlátolt Felelősségű Társaság

 

A Projekt címe: „Technológiai  fejlesztés automatizálással  a PatikaPlus Béta Kft-nél”

 

A szerződött támogatás összege: 39 500 000.- Ft

 

a támogatás mértéke: 60.17 %

 

a projekt TARTALMÁNAK bemutatása:

A Projekt célja eszközbeszerzés. Ennek során beszerzésre kerül egy darab patikai robot. A német gyártású gép egyedi méretezésű és paraméterezésű készletkezelő robot, melyet kifejezetten a PATIKAPLUS BÉTA Kft. telephelyére optimalizálnának. A gép technológiailag a csúcsot képviseli ebben a szegmensben. A berendezés főbb jellemzői OCR alapú lejárati dátum figyelés, két karos kiszedőrendszer a maximális helykihasználtságért. A berendezést szétszerelt állapotban szállítják és a helyszínen építik össze, így a telepítési hely jelentős átalakítására nincs szükség. A kisebb módosításokat (bútorok leszerelése, villamos hálózat kiépítése) saját forrásból a projekten kívül valósítják meg. A beszerzést indokolja a gyógyszertárban lévő termékek egyre bővülő kínálata, illetve az OGYÉI által előírt kötelező készletek egyre nagyobb száma, melyet ugyan akkora alapterületen kellene tárolni, úgy, hogy eközben könnyen kiadhatóak legyenek a betegeknek. A gép részben kiváltja az élő munkaerőt, nem hibázik, figyeli a gyógyszerek lejárati idejét, technológiailag a high-end-et képviseli, ezzel támogatja a technológia megújítását. A világ számos országában már elterjedt eszközök napjainkban kezdenek el Magyarországon is feltűnni, de magas költségük miatt beszerzésükhöz külső segítséget kell igénybe venni. A gyógyszertárak egészségügyi intézménynek minősülnek, ezért -bár a hétköznapokban nem tűnik fel- fontos feladatuk a gyógyszerek helyes alkalmazására vonatkozó tájékoztatás, valamint az ezzel kapcsolatos, a betegségek megelőzését, a betegeket felvilágosító, tanácsadó szolgáltatás is. Tehát a berendezés beszerzése indokolja és eredményezi, hogy az officinában dolgozó Munkatársak rendelkezni fognak elegendő idővel a betegellátásra és tanácsadásra. Ennek eredményeképp a vevői elégedettség növekszik, ezzel együtt a forgalomra is kedvező hatással lesz, így az árbevétel nőni fog. Nemzetgazdasági szinten a tájékozottabb betegek hamarabb visszanyerik munkaképességüket, így a termelékenység nő. A munkavállalók megtartása szempontjából fontos, hogy hasznosnak érezzék magukat, képzettségüknek és kvalitásaiknak megfelelő munkát végezzenek. Ha huzamosabb ideig egy magasan képzett munkavállaló "robotmunkát" végez vagyis "csak" elárusít fásulttá válik így nagyobb az elvándorlás esélye. A komissiózó robot beszerzésével a munkavállalók terheltsége is csökken, ezzel és új kollégák felvételével jobb munkakörülményeket teremtve könnyebben találhatnak új kollégákat. Természetesen a kötelező nyilvánosság biztosításához kapcsolódó feladatokat elvégezzük saját költségünkön

(tájékozató tábla, fotódokumentáció).

 

a projekt fizikai befejezésének tervezett dátuma: 2021.08.31.

 

a projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.6-20-2020-01070

 

 

 

 

A Kedvezményezett neve: Kígyó  Kapos  Gyógyszertár  Működtető  Korlátolt  Felelősségű  Társaság

 

A Projekt címe: „Automatizálás  eszközbeszerzéssel  a  Kígyó  Kapos  Kft-nél”

 

A szerződött támogatás összege: 28 500 000.- Ft

 

a támogatás mértéke: 50.29 %

 

a projekt TARTALMÁNAK bemutatása:

A Projekt célja eszközbeszerzés. Ennek során beszerzésre kerül egy darab patikai robot. A német gyártású gép egyedi méretezésű és paraméterezésű készletkezelő robot, melyet kifejezetten a Kígyó KAPOS Kft. telephelyére optimalizálnának. A gép technológiailag a csúcsot képviseli ebben a szegmensben. A berendezés főbb jellemzői OCR alapú lejárati dátum figyelés, két karos kiszedőrendszer a maximális helykihasználtságért. A berendezést szétszerelt állapotban szállítják és a helyszínen építik össze, így a telepítési hely jelentős átalakítására nincs szükség. A kisebb módosításokat (bútorok leszerelése, villamos hálózat kiépítése) saját forrásból a projekten kívül valósítják meg. A beszerzést indokolja a gyógyszertárban lévő termékek egyre bővülő kínálata, illetve az OGYÉI által előírt kötelező készletek egyre nagyobb száma, melyet ugyan akkora alapterületen kellene tárolni, úgy, hogy eközben könnyen kiadhatóak legyenek a betegeknek. A gép részben kiváltja az élő munkaerőt, nem hibázik, figyeli a gyógyszerek lejárati idejét, technológiailag a high-end-et képviseli, ezzel támogatja a technológia megújítását. A világ számos országában már elterjedt eszközök napjainkban kezdenek el Magyarországon is feltűnni, de magas költségük miatt beszerzésükhöz külső segítséget kell igénybe venni. A gyógyszertárak egészségügyi intézménynek minősülnek, ezért -bár a hétköznapokban nem tűnik fel- fontos feladatuk a gyógyszerek helyes alkalmazására vonatkozó tájékoztatás, valamint az ezzel kapcsolatos, a betegségek megelőzését, a betegeket felvilágosító, tanácsadó szolgáltatás is. Tehát a berendezés beszerzése indokolja és eredményezi, hogy az officinában dolgozó Munkatársak rendelkezni fognak elegendő idővel a betegellátásra és tanácsadásra. Ennek eredményeképp a vevői elégedettség növekszik, ezzel együtt a forgalomra is kedvező hatással lesz, így az árbevétel nőni fog. Nemzetgazdasági szinten a tájékozottabb betegek hamarabb visszanyerik munkaképességüket, így a termelékenység nő. A munkavállalók megtartása szempontjából fontos, hogy hasznosnak érezzék magukat, képzettségüknek és kvalitásaiknak megfelelő munkát végezzenek. Ha huzamosabb ideig egy magasan képzett munkavállaló "robotmunkát" végez vagyis "csak" elárusít fásulttá válik így nagyobb az elvándorlás esélye. A komissiózó robot beszerzésével a munkavállalók terheltsége is csökken, ezzel és új kollégák felvételével jobb munkakörülményeket teremtve könnyebben találhatnak új kollégákat. A kötelező nyilvánosság biztosítása és tájékoztatás feladatait is megvalósítják a projekt során.

 

a projekt fizikai befejezésének tervezett dátuma: 2021.08.31.

 

a projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-02510

 

 

 

 

 

 


Kövessen minket itt is:       

Értesüljön elsőként újdonságainkról és havi kedvezményeinkről!